TOP PAGES

TRANSLATE

10 February, 2013

Gian Blog Tapi Nak Tulis Apa? Kongsi Apa?

Assalamualaikum,nak tulis apa yea kat blog ni?
Nilah problem utama yang aku hadapi sebagai Blogger Newbie,aku mmg suka
sangat nak menulis entry ni...Tp aku sendiri tidak tahu apa yang harus aku tulis...aku tengok budak2 sekolah zaman sekarangpon sukses dalam penulisan blog ni kenapa aku xmampu tulis walau satu pun artikel yang berguna untuk orang ramai..boleh dikatakan kepala hotak aku ni zero tentang blog ni,benda-benda kecik seperti nak delete page pun aku xpandai.Apalagi nak bermain dengan HTML segala memang pecah kepala.
Pada sapa aku nak mintak tolong?Dah 3 hari 3 malam aku pikir nak delete je blog ni
tp takut menyesal kemudian hari pulak.
Rasa malas tibe2 je datang..................................


No comments:

Post a Comment

comment are welcome!!!